Pages

Friday, October 5, 2012

Final Examination.....it begin.........!

Salam Jumaat semua....sekarang musin exam di UITM telah bermula....woooo......tersangatlah takut...segala perasan da....Paper bagi Diploma Business Study start 2hb Oct ( paper Economic Malaysia), 5hb Oct         ( paper Human Resouse Management  ), 11hb Oct ( paper Organizational Behavior ) dan last paper Investment pada 19hb Oct...lepas toh, home sweet home selama 5minggu.....xsabar nak abis exam..tapi lam masa sama takut nak sit exam...paper Economic Malaysia dah lepas....mak ai..bapak susah soalan....yang dijangka keluar satu pown xde....soalan lam past year pown lain...nasib lah kan ...student OBE katakan....study bukan main lah..sampai xmakan...insyllah everything will be ok...boleh jew jawab paper toh cuma betol atau tak jew...and ary ney xsampai  4jam lagi paper HR lah plop....huhuhu..time study senang jew subject ney tpi bila try wt soalan....macam xpenah belajar jew....penat2.....hafal punya hafal...ingat lah ugk...thank buat roomate sy, Cik Skybet yang menaikan semangat study saya...hahahaha..and thank jgk buat en kekasih yang teman saya study....wah2,owg study saya berdating..hahaha...semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh Allah SWT..aminnnnnnn........lepas abis paper ney..jom balik rumah family..huhu..6hb kita g tgk bola kelantan Vs Selangor...yang sebenarnya saya jeles...my mom n my dad g tgk bola (kelantan vs ATM) xbawak saya...jelessssssssssss! ok lah ok lah.....saya out dulu ye..nak study ckit....tgk2 pew yang patut...xlama dah nak start exam....wish me luck guys....;)

No comments:

Post a Comment